Monday, June 11, 2007

Nok en "along"

Da har jeg meldt meg på i en ny "along", 25 motif challenge, hvor man skal lage 25 nuperellemotiver over et kalenderår, motiver tolket i vid forstand! Mitt første bidrag er tre motiver som skal brukes på bølgeskjerfet. Har ikke bestemt meg for hvordan de skal festes, så jeg har ikke gjort noe med endene ennå. Jeg har laget mønstrene selv, men de er så enkle at det skulle være rart om ikke noe liknende er laget før.

Her er en prøvemontasje på skjerfet.

English summary
I have just joined the 25 motif challenge, where you are to make 25 tatted motifs in one year! My first contributions, motifs 1, 2 and 3, are going to be used as decoration on the scarf I’m making. I have made the patterns myself, but they are so simple that there is a chance similar motifs are made before.

No comments: