Sunday, August 5, 2007

Noen knuter

Jeg ble plutselig nesten fri for strikkeprosjekter under ferien, og lagde noen knuter i mellomtiden. Dette blir motiv 9,10 og 11 til 25 motiver utfordringen, den lille i farger teller ikke siden den er presentert før og denne ble laget for å teste et nytt garn, Ören Bayan. Alle er fra gamle blad, og er inne på nettsiden som ble oppdatert i dag.

English summary
I (almost) ran out of knitting projects while on vacation, and decided to do some tatting. These are motifs #9, 10 and 11 for the 25 Motif Challenge. The small pink one does not count as it is the same as one before and was just for testing a new kind of thread; Ören Bayan. The patterns are from old magazines, and are posted on my tatting site that was updated today.

3 comments:

Frk.Badegakk said...

Må si jeg er ganske så fasinert av nupereller, selv om jeg egentlig ikke vet hva jeg skulle hatt det til, da det i utgangspunktet ikke er noe jeg tror hadde passet inn her i huset...
Bokmerke kanskje?
Gudene skal vite at jeg har nok bøker til å dekke behovet i allefall...=P

Du er kjempeflink! Jeg antar denslags arbeid krever en del tålmodighet?

Toni said...

How lovely! Both grandmothers tried to teach me to tat, but I never could get the hang of it. Maybe if I'd seen things like these, I would have been more motivated. :)

Jorun said...

Nuperelle - til og med navnet er søtt og romantisk! Dine må jeg lagre i minnet til jeg en gang får tid tilå lære.