Wednesday, July 9, 2008

Det går framover

Det går sakte men sikkert framover med duken. Men fristelser prøver å trekke fokus bort
- jeg fikk noen bøker i posten sist uke,
og noe garn og skytler (en med en drage :-)
og jeg har laget mitt første prosjekt i keltiske nupereller. Keltiske nupereller er nupereller hvor man vever ringer og buer inn i hverandre, her er det to motiver som er viklet inn i hverandre. Bildet viser starten, bildet av det ferdige resultatet kommer om noen uker.

English summary
The centrepiece is slowly progressing but temptations keep popping up. I got some books in the mail last week, and some tread, and some shuttles (one with a dragon on it :-) and I have made my first motif in Celtic tatting. I'll not post a photo of the finished motif yet.

2 comments:

marteks said...

Takk for kommentar på bloggen min! De keltiske nuperellene ser spennende ut. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Sølvis blog said...

Så mye fint du lager. Jeg skulle gjerne ha visst hvor du har fått tak i de skytlene med krok i enden, og om de er gode å jobbe med - hm det må de vel være , ellers hadde du vel ikke brukt dem...